fbpx
Koral Live

Wypocznij bezpiecznie - zasady sanitarne obiektu

Drodzy Goście,

Wasze bezpieczeństwo podczas pobytu w Instytucie Zdrowia Koral Live jest dla nas najwyższą wartością. W związku z panującą na świecie sytuacją epidemiczną wprowadziliśmy szereg dodatkowych zasad bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.

I Działania we wspólnej przestrzeni hotelowej

1. RECEPCJA

  • Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji

  • Dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej / wózka bagażowego

  • Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu (procedury dostępne w każdym pokoju hotelowym).

  • Bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób nie będących zameldowanymi Gośćmi hotelowymi.

  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym (maks 3 osoby w kolejce). Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości (co 2 metry).

  • Mierzenie temperatury podczas zameldowania bezdotykowym termometrem. W przypadku wystąpienia gorączki – brak możliwości zameldowania.

  • Każdorazowa dezynfekcja kart pokojowych (wydawanie/przyjmowanie) i terminalu płatniczego.

    2. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I DEZYNFEKCJA

  • Dezynfekcja wind hotelowych

  • Dezynfekcja wspólnych toalet

  • Dezynfekcja drzwi wejściowych do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy i klamek)

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości – w holu recepcyjnym przy jadalni, przy windach, przy siłowni na bazie zabiegowej, przy wejściu na basen

  • Ozonowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego

  • Każdorazowe wietrzenie pokoju po wymeldowaniu Gościa

  • Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju po wymeldowaniu Gościa

  • Dezynfekcja parą tapicerowanych mebli w pokoju hotelowym oraz wykładziny po wymeldowaniu Gościa

3. JADALNIA

  • Ograniczeń w liczbie osób przebywających jednocześnie w jadalni z zachowaniem odstępu 2 metrów,

  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w jadalni oraz w kawiarni (stoliki co 2 metry, po maksymalnie 2 osoby przy stoliku). Brak możliwości spożywania napojów przy barze.

  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, sztućców, talerzy i innych powierzchni w restauracji po każdym Gościu.

  • Posiłki i napoje nakładane własnymi sztućcami przez Gości
  • Zachowanie odstępu 2 metrów w kolejce do bufetu
  • Wyznaczone stanowiska do nakładania potraw w odstępie 2 metrów
  • Napoje są serwowane przez kelnerów
  • Spożywanie posiłków możliwe jedynie przy wyznaczonych stolikach

4. BAZA ZABIEGOWA I BASEN

  • Każdorazowa dezynfekcja blatów oraz innych przyrządów zabiegowych po ich użyciu

  • Obowiązkowa dezynfekcja dłoni przed wejściem na bazę zabiegową
  • Konieczność noszenia maseczek ochronnych na bazie zabiegowej (również podczas zabiegów)
  • Zakaz przynoszenia rzeczy osobistych (telefony komórkowe)
  • Prosimy o przychodzenie punktualnie na wyznaczoną godzinę
  • Bezpieczne odstępy w poczekalni bazy zabiegowej (co 2 metry)

 

  • Dłuższe przerwy pomiędzy zabiegami (pozwalające gościom na przebranie się i pracownikom na dezynfekcję stanowiska)

  • Ograniczenie liczby osób korzystających jednocześnie z siłowni (maksymalnie 2 osoby jednocześnie)

  • Ograniczenie liczby osób korzystających jednocześnie z basenu i saun oraz dodatkowych szatni. Ilość osób: 14. Obowiązkowe zapisy w Recepcji.
  • Regularna dezynfekcja kompleksu basenowego w trakcie przerw. 

 

II Zachowanie higieny i bezpieczeństwa przez pracowników hotelu

  • Praca w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi

  • Specjalistyczne wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS, wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.

  • Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.

  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (plakaty w windach, TV w pokoju hotelowym).

  • Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.

  • Systematyczna kontrola realizacji regulaminu sanitarnego przez kadrę managerską